2019 Member of the Year Nuttie Recount - Page 6

Author Topic: 2019 Member of the Year Nuttie Recount  (Read 1140 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Club America

  • Rack the Trolls
  • Posts: 17615
  • Karma: +204
  • Things get damaged, things get broken.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #75 on: November 21, 2020, 07:57:50 am »
 :uhh
Arkansas RazorbacksLos Angeles DodgersDenver BroncosColorado Avalanche
Kinder, gentler

Stab

  • Morally Flexible
  • -Nutter-
  • Posts: 3632
  • Karma: +217
  • 21x Back-to-Back Stucknut NFL Pool Champion.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #76 on: November 21, 2020, 08:56:03 am »
Well damn. If Im getting dressed down by rocket its a possibility I crossed the line.
fvck all of them and let them die mad about it.

Especially rocket.
Wisconsin BadgersMilwaukee BrewersMilwaukee BucksGreen Bay Packers
Irregardless, it's a mute point anyways.

Ralph In Orlando

  • Globetard Killer
  • -Nutter-
  • Posts: 6837
  • Karma: +149
  • Its Real To Me
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #77 on: November 21, 2020, 11:00:39 am »
fvck all of them and let them die mad about it.

Especially rocket.

I would ride through Nigeria on a motorbike and a bucket of fried chicken strapped to my back with you.

Thanks for having my back.
Duke Blue DevilsNew York MetsOrlando MagicNew York GiantsNew York Rangers
{:: - You Bark, I Bite - ::}

Club America

  • Rack the Trolls
  • Posts: 17615
  • Karma: +204
  • Things get damaged, things get broken.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #78 on: November 21, 2020, 11:36:01 am »
Nigerians love fried chicken?  :uhh
Arkansas RazorbacksLos Angeles DodgersDenver BroncosColorado Avalanche
Kinder, gentler

Outlaw

  • -Nutter-
  • Posts: 1215
  • Karma: +108
Chicago CubsChicago BearsChicago Blackhawks

Club America

  • Rack the Trolls
  • Posts: 17615
  • Karma: +204
  • Things get damaged, things get broken.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #80 on: November 21, 2020, 03:22:32 pm »
There ain't no fvcking crust. referee1
Arkansas RazorbacksLos Angeles DodgersDenver BroncosColorado Avalanche
Kinder, gentler

Ralph In Orlando

  • Globetard Killer
  • -Nutter-
  • Posts: 6837
  • Karma: +149
  • Its Real To Me
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #81 on: November 21, 2020, 03:34:19 pm »
There ain't no fvcking crust. referee1

:lol thats why ur my nigga!
Duke Blue DevilsNew York MetsOrlando MagicNew York GiantsNew York Rangers
{:: - You Bark, I Bite - ::}

Club America

  • Rack the Trolls
  • Posts: 17615
  • Karma: +204
  • Things get damaged, things get broken.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #82 on: November 21, 2020, 04:09:39 pm »
:lol thats why ur my nigga!

Dont be calling that 3rd world street food fried chikken.
Arkansas RazorbacksLos Angeles DodgersDenver BroncosColorado Avalanche
Kinder, gentler

Outlaw

  • -Nutter-
  • Posts: 1215
  • Karma: +108
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #83 on: November 21, 2020, 05:13:07 pm »
There ain't no fvcking crust. referee1
That's why Nigerians look so emaciated.  :koolaid
Chicago CubsChicago BearsChicago Blackhawks

frankinhouston

  • -Member-
  • Posts: 7044
  • Karma: +96
  • Hello!
    • @harryhooper8
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #84 on: November 21, 2020, 06:22:37 pm »
Damn dudes. Now I can be a dick and I usually am but I'm not a total scumbag. I hope for the best -f for the health of your loved one. And Ralph, c'mon man. Lighten up a little. fvck the dumb shit.

thanks outlaw, btw talked to magda today and she sounds better.

f
Texas A&M AggiesHouston AstrosHouston RocketsHouston Texans

Stab

  • Morally Flexible
  • -Nutter-
  • Posts: 3632
  • Karma: +217
  • 21x Back-to-Back Stucknut NFL Pool Champion.
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #85 on: November 21, 2020, 06:38:15 pm »
Wisconsin BadgersMilwaukee BrewersMilwaukee BucksGreen Bay Packers
Irregardless, it's a mute point anyways.

Ralph In Orlando

  • Globetard Killer
  • -Nutter-
  • Posts: 6837
  • Karma: +149
  • Its Real To Me
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #86 on: November 22, 2020, 06:47:24 am »
:uhh Step 1: wash the chicken and remove the bark? 

:lol I wish you were kidding. Step 2 isnt funny but we should further invent the steps.
Duke Blue DevilsNew York MetsOrlando MagicNew York GiantsNew York Rangers
{:: - You Bark, I Bite - ::}

Outlaw

  • -Nutter-
  • Posts: 1215
  • Karma: +108
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #87 on: November 22, 2020, 09:21:21 am »
:uhh Step 1: wash the chicken and remove the bark?

Chicago CubsChicago BearsChicago Blackhawks

lustrouslad21

  • Posts: 180
  • Karma: +3
Re: 2019 Member of the Year Nuttie Recount
« Reply #88 on: November 22, 2020, 03:11:47 pm »
Give the KFC to Sergio Gargia and Fuzzy Zoeller,lads .